سبک قدیمی استخر بادی

از نظر نوع قیمت نیز یک سری از استخرهای بادی کودک که ابعادی کمتر از یک متر دارند ، با توجه به برند و نوع امکان

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از نظر نوع قیمت نیز یک سری از استخرهای بادی کودک که ابعادی کمتر از یک متر دارند ، با توجه به برند و نوع امکاناتشان عمدتا دارای قیمت هایی بین 150 تا 300 هزار تومان هستند. برای استخرهای مناسب بزرگسال عموما باید بیشتر از 1 میلیون تومان هزینه کنید. در سال ۲۰۲۰ در سرتاسر جهان، حدود ۱۲ میلیون نفر در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر مشغول به کار هستند، که حدود ۴ میلیون نفر از آنها در بخش انرژی خورشیدی فعالیت دارند که بزرگترین بخش از لحاظ اشتغال است. استخر بادی اینتکس برای کودکان بالای 2 سال مناسب بوده و از بهترین جنس یعنی وینیل تشکیل یافته است. استخر فوق که از ظرفیت 1050 لیتر برخوردار میباشد؛ مجهز به دریچه تخلیه بوده و برچسب تعمیرات نیز دارد. استخر فوق دارای دریچه تخلیه بوده و امکان خالی کردن آب را فراهم آورده است. اگر بخواهیم به چند ویژگی خوب این استخر اشاره کنیم؛ این موارد را میتوانیم نام ببریم: امکان راهاندازی خودکار، حاوی دریچه تخلیه آب، امکان راهاندازی سریع در عرض چند دقیقه، با کیفیت و بادوام، دارای رنگ قرمز، جنس بدنه پی وی سی برزنتی، امنیت زیاد و غیر قابل تغییر از لحاظ شکل و اندازه. منحنی پایدار(به انگلیسی: STABLE)در این پمپها همواره به ازا هد پمپاژ یک دبی وجود دارد و اگر خطی از هر هد دلخواه موازی محور دبی رسم کنیم صرفاً در یک نقطه منحنی را قطع میکند. Da ta h᠎as be​en generat ed by GSA Content Gen er​ator DE᠎MO.

هر یک از لایههای موجود در این استخر، از دریچههای متعدد جهت باد کردن برخوردار بوده و اگر دچار آسیب شوند، روی لایههای دیگر تأثیر نخواهند گذاشت. اگر مدلی که انتخاب میکنید شامل این لوازم جانبی نیست، ممکن است نیاز به سرمایهگذاری روی یک پمپ هوا یا کمپرسور هوا برای باد کردن استخر داشته باشید. این استخر بادی 772 لیتری برای سنین زیر 8 سال طراحی شده است. کوژما در هر سال از آغاز فعالیتهای خود بیش از ۱۰۰۰۰ تن سوخت هستهای مصرف شدهٔ رآکتورهای آب سبک را بازیافت کردهاست. این استخر به دلیل برخورداری از بهترین جنس، طول عمر بالایی داشته و تا سالها همراهیتان میکند. جنس رویه و کنارههای این استخر از بهترین نوع یعنی پی وی سی بوده و کف آن نیز پی وی سی دولایه است. این استخر بادی مربعی شکل، بدنهای از جنس وینیل و کف از جنس وینیل دولایه دارد. استخرهای بادی عمدتا دارای قیمت های متنوعی هستند و شما باید با توجه به هزینه ای که برای خرید یک محصول در نظر دارید ، قیمت آن را هم مقایسه کنید. Data w​as c reated by GSA C​ontent Generat or D em᠎over si on.

شما می توانید به سادگی با توجه به تنوع استخر بادی و ویژگی های این محصولات ، یک خرید ساده و آسان را برای خود و یا فرزندتان انجام دهید. شما باید توجه کنید که برای خرید یک استخر بادی باید به جنس بدنه ، ابعاد ، امکانات و همین طور برند تولید کننده آن محصول توجه داشته باشید. یک استخر بادی میتواند به عنوان یکی از بهترین سرگرمیها برای کودکان و بزرگسالان به شمار میرود. درگذشته آسیابهای بادی در تعداد زیادی از روستاهای دهستان القورات فعال بوده و مورد بهرهبرداری بودهاند. برای این منظور بهتر است در هنگام خرید این نوع از تجهیزات تفریحی حتما به تعداد نفراتی که قرار است از آن استفاده کنند، توجه داشته باشید و متناسب با جمعیت خانواده و یا دوستان خود اقدام به خرید یک استخر بادی بزرگ و یا کوچک نمایید. حداقل ۴۷ کشور در سراسر جهان اکنون بیش از ۵۰ درصد برق خود را از منابع تجدیدپذیر تأمین میکنند. در خارج از اروپا، گروه گوناگونی از ۲۰ کشور یا بیشتر، هدف خود را در بازه زمانی ۲۰۲۰-۲۰۳۰ بر روی رساندن سطح تأمین انرژی تجدیدپذیر خود به ۱۰ تا ۵۰ درصد قرار دادهاند.

با اینکه دونالد ترامپ این توافقنامه را کنار گذاشتهاست، سرمایهگذاری بر روی انرژیهای تجدیدپذیر همچنان در حال افزایش است. در واقع در این دسته از استخرها شما می توانید سرسره های بادی ، توپ و حلقه بادی و سایر اسباب بازی ها نظیر حلقه ، سبد بسکتبال و تور والیبال و دیگر نمونه های تفریحی را مشاهده کنید که همگی به صورت بادی در کنار این استخرها قرار دارند و باعث شده تا مشتریان به بهترین شکل ممکن بتوانند شرایط بازی را برای فرزند خود خلق کنند. خرید استخر بادی این امکان را برای شما فراهم میکند که کودکان در کنار شما با امنیت و آرامش به شنا کردن بپردازند. عموما استخرها همگی از نوع جنس PVC طراحی شده اند که یک جنس باکیفیت بوده و تمام شرکت های تولیدکننده استخر بادی از همین متریال برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. این محصول از جنس pvc مرغوب ساخته شده است. استخرهای بادی از موادی به نام PVC و پلاستیک فشرده ساخته می شوند. رویه آن از جنس pvc طرح چرم، قسمت کناری آن pvc شفاف طرحدار و کف آن pvc دو لایه بادی است. تنها کافی است آن را از آب پر کنید. به جز بحث برند ، این مسئله بسیار مهم است که شما در هنگام خرید به ضخامت و جنس بدنه استخرهای بادی هم توجه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن