نصب استخر پیش ساخته

از استخر های پیش ساخته به دلیل نصب آسان و راحت در هر مکانی میتوانید استفاده کنید بخصوص در ویلاهای شخصی و مناز

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از استخر های پیش ساخته به دلیل نصب آسان و راحت در هر مکانی میتوانید استفاده کنید بخصوص در ویلاهای شخصی و منازل با حیاط های بزرگ جهت شنا و تفریحات آبی ، و مصارف کشاورزی و صنعتی و جهت آب درمانی ، قابل استفاده در داخل زمین و روی زمین ، و قابل اجراء در زیر زمین منزل یا پارکینگ یا حتی بر روی پشت بام منزل ، با ایمنی بالا و ضمانت نامه شرکت پول اینتکس ، اینگونه استخر های اینتکس تشکیل شده از یک پارچه برزنتی و اتصالات آهنی میباشند که با نصب شدن پایه های استخر بر روی پارچه برزنتی آنها استخر تکمیل و قابل استفاده میباشند ، نصب و راه اندازی آنها در کمتر از 2 ساعت انجام میشود ، و جزو بهترین نوع استخر های پیش ساخته خانگی و … چهارشنبه 98/4/12، تهران , (اخبار رسمی): با ساخت یک استخر پیش ساخته در منزل یا ویلای شخصی خود در ابعاد و اندازه های مختلف، میتوان از کلیه مزایا و امتیازات این استخر برخوردار شد. آب و هوای سرد منطقه انباشتههایی از برف را در بالای قلعه استخر ایجاد میکرد که آب ذوبشده آن در یک سد جمع میشد. یک لایه از پی وی سی در بدنه استخر برای آب بندی آن استفاده شده است. A​rt᠎icle was cre at᠎ed ᠎wi᠎th GSA Conte nt Generator Demov᠎er​sion᠎!

برخی از استخرها دارای کف های مسطح هستند، در حالی که برخی دیگر با کف های شیب دار ساخته شده اند که دارای یک انتهای عمیق و یک انتهای کم عمق است. همچنین باید از مسطح بودن زمین اطمینان حاصل کرد. به همین دلیل انواع متفاوت استخر پیش ساخته رزین به صورت گسترده در خانه ها، باغ ها، پارک های آبی، زمین های کشاورزی و … در برآورد هزینه نصب استخر پیش ساخته ، زیر زمین و یا روی زمین بودن آن تاثیرگذار است. این استخر به لحاظ ابعاد کوچکترین سایز را دارد. استخر پیش ساخته در جنس و ابعاد بسیار مختلفی ساخته میشود و این موضوع باعث شده تا بتوان از انواع مختلف آن استفادههای بسیار زیادی برده شود، زیرا معمولا این نوع از استخرها دارای امکانات بسیار ویژهای هستند، این موضوع باعث شده تا استفاده از این محصول در طی سالهای گذشته بسیار بیشتر از قبل شود. در گام بعدی استخر با استفاده از تجهیزات مناسب همچون جرثقیل، در محل مورد نظر جاگذاری می شود. از طرف دیگر باید خاطر نشان کرد که فقط آجرها می توانند در ساخت دیواره استخرها مورد استفاده قرار گیرند و به هیچ عنوان نمیتوان در کفسازی استخر از آجر استفاده نمود .

در انتخاب تایل ها برای نصب استخرپیش ساخته بتنی ، در نظر گرفتن و محاسبه فشار آب وارد بر کف و دیواره های استخر بسیار حائز اهمیت می باشد. از جمله مزایای عالی که این نوع استخرها دارند میتوانیم به اصول آب بندی در ساخت آنها اشاره کنیم و همچنین تمامی این استخرها و جکوزیها با پکیج تصفیه، گرمایش و گندزدایی به همراه تابلو برق ارائه شوند. برای آب بندی این نوع استخرها می توان از تایل های آب بند استفاده کرد و یا اینکه پس از نصب استخر پیش ساخته با استفاده از مواد آب بند، آن را ضد آب کرد. با توجه به این که کودکان بسیار علاقهمند به آب بازی و شنا و تفریحات رایج در استخر هستند، خانوادهها به فکر تهیهی قایق بادی مناسب برای کودکان میافتند تا تجربه شاد و هیجانانگیزی را برای کودکان دلبندشان فراهم کنند. همان طور که از نام این استخر پیش ساخته پیداست، برای ساخت بدنه آن از فایبرگلاس استفاده می شود. استفاده از این محصولات در محیطهای باز، ایده مناسبی برای دیزاین فضا و تفریح می باشد که در صورت تمایل، می توانید از آن استفاده کنید.

زیرا در غیر این صورت به مرور زمان پایه های آن قسمت تضعیف می گردد. نصب استخر پیش ساخته با توجه به ابعاد، منطقه و شرایط پروژه حدود ۳ تا ۱۰ روز طول می کشد. قاب فلزی به کار رفته در این نوع از استخر های پیش ساخته وظیفه دارد تا قالب کلی استخر را شکل دهد. استخر پیش ساخته فلزی دارای بدنه ضدزنگ می باشد. این استخرها از نظر جنس بدنه به انواع استخر پیش ساخته بتنی ، استخر پیش ساخته فایبرگلاس و استخر پیش ساخته فلزی دسته بندی می گردند. همچنین ضدآب بوده و نیاز به استفاده از مواد آب بندی ندارد. نصب استخر پیش ساخته فایبرگلاس برای شرایط آب و هوایی مختلف امکان پذیر است. ابعاد استخر عاملی است که باید در تعیین قیمت مدنظر قرار گیرد. این استخرها دارای ابعاد متنوعی هستند و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارند، محبوبیت بالایی دارند. هزینه ساخت استخر پیش ساخته مقرون به صرفه تر از استخرهای بتنی قدیمی است. قیمت استخر پیش ساخته با توجه به نوع آن متفاوت است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402