مطالعه جدید نشان می دهد سوخت های زیستی هوشمند رویکرد به سیاست انرژی سبز

در حالی که سبز قرارداد جدید تحت سلطه است بحث بر سر سیاست انرژی و محیط زیست یکی دیگر از جنگ شده است مواج در میا

توسط ATSHNEWS در 24 فروردین 1399

در حالی که سبز قرارداد جدید تحت سلطه است بحث بر سر سیاست انرژی و محیط زیست یکی دیگر از جنگ شده است مواج در میان فعالان محیط زیست: بیوماس یک دوست یا دشمن در مبارزه با تغییر آب و هوا ؟

برای برخی از فعالان سبز, پاسخ روشن است: درختان جدید زغال سنگ. در واقع این عنوان از یک فیلم در حال ترویج توسط فعالان محیط زیست از زغال اخته داد یک گروه کاری برای خاموش کردن جنگل و صنایع چوب. پیام خود را? "ایالات متحده باید کاهش تولید گازهای گلخانه ای نه جنگل."

آنها در حال ترویج #Stand4Forests قانون در کشورهایی مانند گرجستان که به زمین جنگل آفلاین برای زیست توده و کاهش مصرف کلی از محصولات جنگل.

صندوق جهانی حیات وحش نیز مخالف سوخت های زیستی. زمانی که اتحادیه اروپا اتخاذ یک سیاست آب و هوا در آغوش توده در 2018, Imke Lübbeke سر از آب و هوا و انرژی در WWF سیاست اروپا در اتاق ادعا کرد "اتحادیه اروپا و سیاست گذاران باید نادیده علم و مجموعه ای وحشتناک مثال به بقیه جهان. آنها باید قطع سر خود را در شرم در این تصمیم ننگین که WWF معتقد است که در زمان باید معکوس شود."

اما یک مطالعه جدید از محققان در دانشگاه مین ایالتی اوهایو و موسسه فناوری جورجیا یافت رونق صنعت سوخت های زیستی می تواند هر دو کربن خنثی است و می تواند منجر به بیشتر جنگل اراضی کمتر نیست. مهم این است که برای قرار دادن نیروهای بازار در جایی است که جنگل و محصولات بسیار ارزشمند است که بیشتر زمین های کشاورزی تبدیل به جنگل و زمان زمین جنگل در حال بهتر مدیریت شده و حفظ شود.

"Incentivizing هر دو چوب بر اساس انرژی زیستی و جنگل جداسازی می تواند در افزایش ترسیب کربن و حفاظت از جنگل های طبیعی به طور همزمان" در این گزارش آمده. "ما نتیجه گیری کرد که گسترش استفاده از چوب برای انرژی زیستی خواهد شد در نتیجه خالص کربن مزایای اما کارآمد سیاست نیز نیاز به تنظیم جنگل ترسیب کربن."

"اولین چیزی که مردم باید به دور از تحقیق ما این است که بدون شک توده کربن خنثی" اقتصاددان برنت Sohngen از دانشگاه ایالتی اوهایو گفت InsideSources. "این بحث باید بیش از."

ارتباط بین احیای جنگل و کاهش کربن در جو شده است در این خبر به تازگی با تشکر به رئیس جمهور تهمت را در آغوش تریلیون درختان آب و هوا ابتکار ترویج شده توسط مدیر عامل شرکت Salesforce Marc Benioff. در حالی که دانشمندان بحث چقدر کاشت یک تریلیون درختان جدید را کاهش گازهای گلخانه ای در سطح جو (یک مطالعه پیش بینی شده است که حدود یک میلیارد هکتار از reforested زمین در نهایت گرفتن دو سوم از انسان-ساخته شده از کربن تولید گازهای گلخانه ای) هیچ کس اختلافات قضیه.

بحث این است که آیا توقف استفاده از "وودی توده" به عنوان محصولات جنگلی نامیده می شود و حفاظت از زمین های موجود از ورود به سیستم را بیشتر از تشویق استفاده از آنها.

"مطالعات قبلی بودند بر اساس 1900 چشم انداز از جهان که در آن ما باید تمام این درختان و ما فقط در حال رفتن به آنها را قطع آنها و استفاده از آنها" Sohngen گفت. "واقعیت این است که در قرن گذشته ما بدبختانه جهان از یکی که در آن ما را به منابع به آن یکی که ما تولید منابع است. و در سطح جهانی جنگل ها هستند و یک منبع است که ما در واقع تجدید بیش از ما با استفاده از هر سال است."

مخالفان از زیست توده می گویند مشکل این است که سوزاندن درختان فورا منتشر مقدار زیادی از کربن به اتمسفر در حالی که در جنگل رشد می کشد دهه به اصلاح همان مقدار. اما مطالعه جدید نشان می دهد که افزایش خالص در اراضی جنگلی را می سازد تفاوت.

"آنچه منتقدان فراموش کرده اند این است که زمان او کاهش یک درخت هر هوشمند جنگل در حال حاضر دارای درختان در حال رشد به جای آن. برای هر تن از محصولات از چوب برداشت وجود دارد 30 سال جدید تناژ جایی در چرخه رشد" با توجه به Sohngen. "هنگامی که شما قطع درختان برای سوخت های زیستی آن را ندارد هر زمان به بازسازی است که از آنجا که شما در واقع در حال حاضر آن را انجام می دهند."

و کسانی که درختان در حال رشد چرخه نه به دلیل محدودیت در ورود به سیستم یا زمین جنگل حصول اما به دلیل نیروهای بازار است که که سرمایه گذاری ارزشمند است.

"قیمت های بالاتر [از سوخت های زیستی تقاضا] در واقع تشویق بیشتر رشد" Sohngen گفت. "به جای مردم گفت:" من اجازه دهید آن را قطع و به کشت محصولات کشاورزی و یا مرتع' آنها گفت: "اجازه دهید به نوبه خود آن را به درختان چون آنها چیزی با ارزش.' و به نظر می رسد در آینده آنها را به ارزش بیشتر و بیشتر است."

مایکل گراهام سیاسی است سردبیر در InsideSources. شما می توانید او را در رسیدن به michael@insidesources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن