'Mysuru خواهد بود ویروس رایگان منطقه به زودی'

پزشکی وزیر آموزش و پرورش Dr. K. Sudhakar دارای دیدار با مقامات منطقه و مردم تکرار. میسور/Mysuru: ابراز اعتماد

توسط ATSHNEWS در 3 اردیبهشت 1399

پزشکی وزیر آموزش و پرورش Dr. K. Sudhakar دارای دیدار با مقامات منطقه و مردم تکرار.

میسور/Mysuru: ابراز اعتماد به نفس که Mysuru را تبدیل به یک Coronavirus-رایگان منطقه به زودی آموزش پزشکی وزیر Dr. K. Sudhakar گفت که به شدت زیر lockdown مقررات و حفظ فاصله اجتماعی حیاتی برای توقف گسترش مرگبار COVID-19 بیماری همه گیر.

او زبان به presspersons پس از برگزاری یک COVID-19 جلسه با منطقه در سطح مقامات و نمایندگان مردم در ZP سالن دیروز اینجا که در آن منطقه وزیر S. T. Somashekar بیش از حد صورت گرفت.

اشاره به این که شهروندان ارشد هستند آسیب پذیر به ویروس کشنده دکتر Sudhakar گفت که این مهم است برای اطمینان حاصل شود که افراد با سن بیش از 60 سال نمی آیند از خانه های خود را برای ایمنی خود را.

حاکی از این است که دولت های منطقه خواهد شد و اقدامات لازم برای تحویل خانه مقالات ضروری و مواد غذایی به خانواده های شهروندان ارشد او گفت که این گروه معرفی کرده است پزشکی از راه دور و تله ICU که از طریق آن پزشکان را ارسال نسخه بر اساس علائم هر بیماری است.

اشاره به این که تله ICU را قلب و عروق دانشکده و دیگر چند تخصص اساتيد او گفت که این مرکز نقش حیاتی در درمان COVID-19 بيمار.

تصریح می کند که کارناتاکا اول می ایستد در COVID-19 غربالگری وزیر گفت که تا کنون 22,843 افراد آزمایش شده اند در دولت و مثبت نسبت در بر داشت 1:63.34 که بدان معنی است که تنها یک نفر از 63 نفر به نمایش دارای آزمایش مثبت است. کارناتاکا توسط هاریانا و کرالا در Coronavirus غربالگری او اضافه شده است.

با اشاره به گسترش ویروس در شمال کارناتاکا او گفت که بیشتر آزمايشات لازم و مانند 17 آزمایشگاه راه اندازی شده اند وجود دارد و این تعداد را به 30 در روزهای آینده.

تاکید بر نیاز به سخت زیر از مقررات دولت او گفت: که این مهم به پوشیدن ماسک صورت و حفظ اجتماعی فاصله حداقل تا یک واکسن کشف شده برای تاج.

دانلود Arogya Setu برنامه

تاکید بر اهمیت Arogya Setu برنامه گفت که هر کس باید دانلود این نرم افزار تلفن همراه و آگاهانه از این ویروس مرگبار است.

حاکی از این است که دولت راه اندازی خط تلفن شماره 14410 دکتر Sudhakar گفت که وزیر B. S. Yediyurappa را امضا توافق نامه با Infosys و انتشار برنامه در روز چهارشنبه. او اعتراض مردم به طور منظم با استفاده از دست sanitisers.

با اشاره به استفاده از مواد ضد عفونی کننده تونل در اماکن عمومی وزیر گفت که دولت هند توصیه کرده است در برابر استفاده از مواد شیمیایی و مانند دولت است که به فکر استفاده از بیو ارگانیک تونل.

به شدت محکوم کردن این حملات در ASHA کارگران او گفت که دولت تمام اقدامات لازم برای اطمینان از ایمنی و امنیت در محل کار خود را.

MLAs L. Nagendra و S. A. Ramdas MP Pratap Simha ZP جمهور Parimala Shyam, شهردار, تسنیم, معاون کمیساریای Abhiram G. Sankar و دیگر مقامات در جلسه حضور داشتند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب