MUDA بیش از 600 گوشه سایت

سانتی متر اعلام فروش BDA گوشه سایت kindles امید برای MUDA به سهم سود در درآمد توسط S. S. Ravikumar میسور/My

توسط ATSHNEWS در 29 فروردین 1399

سانتی متر اعلام فروش BDA گوشه سایت kindles امید برای MUDA به سهم سود در درآمد

توسط S. S. Ravikumar

میسور/Mysuru: Karnataka وزیر B. S. Yediyurappa گفت: به تازگی مداوم مستند منجر به عمیق مشکل مالی برای دولت است. او گفت که دولت تصمیم گرفته بود به حراج حدود 12000 گوشه سایت (سایت های که در آن قرار دارد در گوشه ای از جاده) متعلق به بنگلور سازمان توسعه (BDA) برای بسیج منابع مالی برای مقابله با این وضعیت است.

"این COVID-19 وضعیت انداخته است دولت ما به مشکل مالی و نیاز است که برای پیدا کردن راه هایی برای غلبه بر این در حال حاضر بحران مالی است. با مزایده گوشه سایت در بنگلور ما در حال انتظار برای بسیج در سراسر تومان. 14,000-15,000 کرور," او اضافه شده است.

رئیس جمهوری را اعلام سایت حراج تبدیل موسیقی به گوش Mysuru توسعه شهری سازمان (MUDA) است که به طور کامل بشود به چنگک جمع کردن در برخی از پول به سهولت آن کمبود پول نقد وضعیت و همچنین ایجاد درآمد برای دولت است که مبارزه با کروناویروس.

MUDA است که به دنبال دیدار با, اداری, برنامه ریزی هزینه و دیگر نیازهای مالی از طریق سایت حراج. پس از بنگلور Mysuru دارای بیشترین تعداد از گوشه و سایت های تجاری با MUDA که در معاملات با سایت سهمیه در این شهرستان با داشتن بیش از 600 گوشه سایت از ابعاد مختلف در آن زن سبک و جلف.

این MUDA شناسایی کرده است این سایت بعد از درست بعد گزارش (CDR) آماده در تخصیص توطئه های مسکونی در پوسته شکل گرفته توسط آن و زمین های تقسیم شده به توسعه دهندگان خصوصی و سازندگان برای شکل گیری خصوصی طرح بندی. MUDA در حال حاضر در اختیار داشتن بیش از 100 گوشه سایت که آماده هستند برای حراج.

MUDA امیدوار به سهم سود در درآمد مزایده این نخست تجاری گوشه سایت. اما MUDA مقامات حفظ کند که اگر چه وزیر Yediyurappa صحبت کرده است از فروش در دسترس گوشه سایت در بنگلور آنها در عین حال برای دریافت هر گونه بخشنامه در این زمینه است.

هر چند MUDA مزایده گوشه و سایت های برتر به عنوان در دسترس در حال حاضر و پس از آن با صدور اطلاعیه این بار آنها در حال انتظار برای دولت جهت.

جدا از گوشه سایت MUDA است 26,147 میانی سایت که 9,508 سایت نشده اند اختصاص داده شده است. علاوه بر MUDA دارای 530 CA (مدنی امکانات) سایت و در حال حاضر آن را تا به قدرت به لغو تخصیص 1,255 سایت برای تخلف از هنجارها و شرایط.

با مزایده تمام گوشه متوسط لغو unallotted و مدنی امکانات سایت MUDA امید به جمع آوری بزرگ درآمد. این MUDA به طور خاص می تواند کسب بیش از Rs.100 کرور روپیه از طریق حراج بیش از 100 گوشه سایت است که به راحتی در دسترس هستند با آن است.

پس Yediyurappa اعلام کرد که دولت قصد دارد به فروش گوشه و دیگر سایت های برتر که در اختیار داشتن شهری و نهادهای محلی در سراسر کشور MUDA آغاز روند جمع آوری کامل آماری جزئیات همه این گوشه سایت از طریق آن منطقهای افسران.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن