مندیا دولت های منطقه راه اندازی آنلاین M-تصویب برنامه

مندیا: در پیشنهاد ارائه می گذرد برای مردم به سفر در مواقع اضطراری و برای جلوگیری از آنها را از در حال اجرا در

توسط ATSHNEWS در 31 فروردین 1399

مندیا: در پیشنهاد ارائه می گذرد برای مردم به سفر در مواقع اضطراری و برای جلوگیری از آنها را از در حال اجرا در اطراف به تهیه همان مندیا معاون کمیسر Dr. M. V. Venkatesh راه اندازی آنلاین M-تصویب برنامه تلفن همراه در دفتر سرپرست پلیس (SP).

صحبت پس از راه اندازی M-تصویب برنامه های سی گفت که دولت های منطقه و اداره پلیس را به روز رسانی نرم افزار از طریق آن M-تصویب ارائه خواهد بود به تنها در مواقع اضطراری.

ادامه DC گفت که می تواند این برنامه را دانلود کنید به تلفن همراه خود را و درخواست برای M-Pass خواهد بود که ارائه شده به آنها را از طریق نرم افزار و اضافه شده است که باید با استفاده از M-تصویب تنها در مواقع اضطراری مانند درون منطقه ای/بین دولت سفر برای بهداشت و درمان, مرگ, حادثه و دیگر شرایط. DC هشدار داد در برابر سوء استفاده از M-منتقل می کند.

مندیا Zilla Panchayat (ZP) مدیر ارشد اجرایی (CEO) K. Yalakkigowda گفت که M-تصویب برنامه راه اندازی شد برای جلوگیری از رفت و آمد مردم بی ارزش و خواست عمومی برای استفاده از تسهیلات تنها در طول اضطراری و همکاری برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

صحبت در مورد M-تصویب برنامه SP Parashuram گفت که این برنامه نیز در حال راه اندازی در این منطقه پلیس سایت و همچنین در SP وبلاگ و افزود که M-Pass در دسترس است در فروشگاه Google Play است که از آن می تواند دانلود نرم افزار برای تلفن های آندروید خود را.

ادامه SP گفت که مردم باید خود را آپلود اطلاعات شخصی مربوط به اسناد و مدارک به دست آوردن رمز عبور و KYC جزئیات پس از آن اسناد و مدارک را بازرسی می شود و سپس تصویب ارائه خواهد بود.

او در ادامه گفت که در مورد M-تصویب برنامه است را رد کرد و دلیل آن را رد خواهد بود همچنین در دسترس در برنامه. در مورد عمومی است که قادر به دانلود M-تصویب برنامه آنها می توانید تماس بگیرید Mahadev در SP دفتر از طریق تلفن که ارائه اطلاعات لازم به آنها SP اضافه شده است. اضافی SP دکتر Shobharani و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب