مرد گفته زده در چهره با اسلحه گرم در سرقت مسلحانه در لوول

لوول — یک مرد که رفت به شهرستان را ارتفاعات محله برای خرید استفاده می شود تلفن همراه شد به جای اتهام زده و در

توسط ATSHNEWS در 1 اردیبهشت 1399

لوول — یک مرد که رفت به شهرستان را ارتفاعات محله برای خرید استفاده می شود تلفن همراه شد به جای اتهام زده و در صورت چند بار با یک اسلحه گرم و سرقت پول و تلفن همراه خود را توسط دو مظنون در شنبه شب, پلیس گفت:.

مظنون درگیر در این حادثه نشده اند به عنوان اسیر از یکشنبه شب.

با توجه به لوول پلیس سروان. جیمز Hodgdon قربانی رفت و برای خرید یک تلفن همراه در این منطقه از 75 مارلبرو سنت Hodgdon گفت: این prearranged جلسه تنظیم از طریق Letgo برنامه استفاده شده است که برای خرید و فروش موارد استفاده می شود.

به محض ورود قربانی مواجه شد و توسط دو مرد در پارکینگ 75 مارلبرو سنت قبل از رفتن به یک ساختمان آپارتمان در خیابان کاج Hodgdon گفت. در این زمان گمان می خواستم قربانی برای ورود به ساختمان است.

"قربانی خودداری کرد و هر دو مظنون جیبش اسلحه گرم" Hodgdon گفت.

قربانی شد و سپس اتهام زده و در صورت چند بار با یک اسلحه گرم توسط یکی از متهمان. پس از سرقت قربانی پول و تلفن همراه مظنون به فرار با پای پلیس گفت:.

با توجه به Hodgdon یکی مشکوک است به عنوان یک شخص سیاه پوست جنس نر در 20s خود ایستاده حدود 6-پا-2 با کوتاه بافته مو است. او با پوشیدن یک تیره hoodie. این گمان کرده است که قابل توجه قربانی.

مظنون دوم توضیح داده شده است به عنوان یک شخص سیاه پوست جنس نر در 20s خود ایستاده حدود 6 پا با موهای کوتاه. او با پوشیدن شلوار خاکستری.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن