گرسنگی قهرمان تغذیه فقیر و گرسنه در Mysuru میان مستند

میسور/Mysuru: زمان بحران است گفت: به ارمغان می آورد بهترین در ایالات متحده است. به عنوان ما را از طریق جهان بز

توسط ATSHNEWS در 27 فروردین 1399

میسور/Mysuru: زمان بحران است گفت: به ارمغان می آورد بهترین در ایالات متحده است. به عنوان ما را از طریق جهان بزرگترین قفل کردن هر روز مردم در حال تبدیل شدن به زندگی واقعی قهرمانان. قهرمانان که اطمینان حاصل کرد که هزاران نفر از فقیر مهاجر کارگران دریافت مواد غذایی.

در Mysuru, H. V. Rajeev یک رهبر بی جی پی همراه با Mysuru شهرستان شرکتاست که تغذیه بیش از 6000 گرسنه مردم هر روز. در حالی که بسیاری از داوطلبان در حال توزیع مواد غذایی تنها در فواصل منظم Rajeev انجام شده است این کار هر روز و همیشه از مستند تحمیل شد. و او قول داد که برای ادامه خدمات اجتماعی تا این مستند به پایان می رسد.

نوع خود را حرکت الهام بخش بسیاری در خود محافل و عضوی از رده بالاتر از این حزب است. امروز Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar بازدید از آشپزخانه که در آن Rajeev تیم آماده و مواد غذایی را تحت تاثیر قرار شد ، مواد غذایی توزیع شده است در بعد از ظهر و شب به بیش از 6000 گرسنه روح در هر روز است.

(از سمت چپ) BJP رهبران Kautilya Raghu, H. V. Rajeev, Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar MLA استناد L. Nagendra و دیگران نگاه در مواد غذایی آماده شده توسط Rajeev تیم در Chamundipuram آشپزخانه بود ،

تحت پرچم H. V. Rajeev Sneha Balaga او و تیم خود را از داوطلبان طبخ و آماده سازی غذا بسته به تغذیه مردم است. داوطلبان وسایل نقلیه خود را و توزیع مواد غذایی بسته به نیازمندان است.

یک آشپزخانه بزرگ راه اندازی شده است در Chamundipuram نزدیکی Shankaranarayana معبد و پخت و پز انجام می شود توسط یک تیم به رهبری توسط Srinivasa Rao Kannan و Yaduraj. آشپز بیش از حد وام از این سرویس رایگان بدون هزینه شارژ یک روپیه. اقلام مانند برنج داخل حمام, vangi, داخل حمام, chitranna گوجه فرنگی, داخل حمام, Pongal سرخ شده و برنج در حال آماده هر روز و توزیع شده است.

پس دقیق مستند و بهداشت هنجارهای آشپزخانه است که به خوبی نگهداری و تمیز. کارآمد دفع زباله ساز بیش از حد ابداع شده است. بیش از 350 کیسه برنج 300 کیلوگرم پیاز 40 قلع روغن پخت و پز و بارهای از سبزیجات انبار شده است.

H. V. Rajeev وزیر Somashekar MLA استناد L. Nagendra و Kautilya Raghu بحث در مورد یک نقطه در آشپزخانه.

این Mysuru شهرستان شرکت افتتاح مرکز توانبخشی برای افراد بی خانمان در محلات مختلف از Mysuru پس Mar. 23 و مواد غذایی است که عرضه شده توسط Rajeev و تیم. "ما شده اند انجام این خدمات از سال گذشته 21 روز و در حال تغذیه از 6000 نفر است. اگر MCC نیاز ما در حال آماده به طبخ برای 3,000 بیشتر مردم" گفت: H. V. Rajeev.

در طول سفر خود به آشپزخانه در Chamundipuram وزیر Somashekar همراه بود MLA Nagendra, Corporator M. V. Ramprasad BJP شهرستان جمهور Srivatsa BJP رهبر Kautilya Raghu رئیس سابق کارناتاکا نمایشگاه اقتدار B. P. Manjunath شهردار سابق Sandesh Swamy, جوانان, رهبر Vikram Iyengar و دیگر رهبران.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن