Coronavirus حرکت غرور آمریکایی 'استثنایی'

توسط CALVIN وودواردواشنگتن (AP) — چه می شود اگر واقعی "نامرئی دشمن" است و دشمن را از درون امریکا بسیار موسسات

توسط ATSHNEWS در 5 اردیبهشت 1399

توسط CALVIN وودوارد

واشنگتن (AP) — چه می شود اگر واقعی "نامرئی دشمن" است و دشمن را از درون امریکا بسیار موسسات ؟

زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس آمد از سرزمین های دور به ایالات متحده آمریکا با آن مواجه شد با آبشاری شکست و incompetencies توسط یک سیستم وجود دارد که برای آماده سازی محافظت و جلوگیری از قطع شهروندان یک بررسی در یک بحران ملی.

مولکولی تهدید مطرح شده توسط جدید کروناویروس اتحاد متزلزل غرور "آمریکا استثنایی" مثل هیچ چیز به اندازه کافی بزرگ را با چشمان خود ببینید.

یک ملت با بی بدیل قدرت بی پروایی نشان دادن جاه طلبی و آرمان از طریق arc تاریخ به بشریت "درخشان شهر بر تپه" نمی تواند آمد تا با به اندازه کافی ساده پنبه سواب با وجود زمان جنگ تولید و عرضه قدرت در نظر گرفته شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

بحران تبدیل پزشکان در یاد آمریکایی درخشان شهر نیویورک به گدا با دست دراز برای ponchos چرا که آنها نمی تواند دریافت های پزشکی مناسب لباس. "باران ponchos!" ابراز تاسف tech کارآفرین Marc Andreessen. "در سال 2020! در امریکا!"

آن را تبدیل به یک بیمارستان ماساچوست اجرایی به یک under-the-رادار جاده جنگجو, کار تا یک معامله از طریق یک دوست از یک دوست از یک کارمند که شنیده می شود در مورد یک انبار بیش از پنج ساعت دور با ماسک. دو تراکتور-تریلر مبدل به عنوان مواد غذایی کامیون برداشت آنها را dodged دخالت از امنیت ملی در زمان جدا کردن راه بازگشت در مورد یک بار رو ره در بزرگراه ها از طریق شرق "همه گیر کوچه."

"من پیش بینی به عنوان یک نظام سلامت رهبر کاری در غنی بسیار توسعه یافته کشور با دولت از هنر و علم و تکنولوژی و استعداد باور نکردنی است که سازمان من تا کنون خواهد بود در مواجهه با چنین مجموعه ای از شرایط و پرسید:" دکتر Andrew W. Artenstein از Baystate سلامت که در دست بود در انبار برای کمک به نمره ، "البته که نه."

اما او گفت: "سواره نظام به نظر نمی رسد به آینده."

در آن زمان از بزرگترین نیاز کشور با جهان گران قیمت ترین سیستم مراقبت های بهداشتی نمی خواهند شما با استفاده از آن اگر شما بیمار هستید و نه بیمار به اندازه کافی و یا بیمار نیست راه حق.

این چهل تکه خصوصی-عمومی سیستم مراقبت های بهداشتی مصرف 17% از اقتصاد بی نظیر در سطح جهان است. اما آن را می خواهد شما را به ماندن در خانه خود را با COVID-19 مگر اینکه شما در میان اقلیت های در معرض خطر مرگ ناشی از خفگی و یا عوارض. آن را می خواهد شما را به درمان از هر چیزی که شما می توانید بدون یک دکتر را لمس و قرار است جراحی انواع, اگر آنها می توانید صبر کنید.

در این بیماری همه گیر را ویروسی تیمارستان, ایالات متحده آمریکا دارای جواهرات پزشکی استثنایی که از حسادت دنیا مثل فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و موسسه ملی بهداشت.

اما کجا هستند ؟

برای موثر تست تشخیصی بسیار مهم در یک عفونی شیوع, نگاه به خارج از کشور. به امارات متحده عربی و یا آلمان و یا نیوزیلند که شروع به پریدن کرد به تست توده ها قبل از بسیاری از آنها شناخته شده به بیمار می شود.

یا به کره جنوبی استثنایی شنود گذاشته شده توسط مریلند جمهوریخواه فرماندار لری هوگان که پذیرفته planeload از 500,000 تست کیت از سئول به ایالات متحده کمبود. کمک دوبله شد عملیات دوستی پایدار و اذیت مغلوب ساختن پیشی جستن "آمریکا اولین" رئیس جمهور.

ساده دستکش. پیچیده هواکش. ویژه آزمایشگاه مواد شیمیایی. آزمون. سواب. ماسک. لباسهای. چهره سپر. تخت بیمارستان. اورژانس پرداخت از دولت است. مزایای idled کارگران است. کسب و کار کوچک امداد. هر شده است موضوع به کمبود مزمن نقطه کمبود calcified بوروکراسی و یا ترکیبی.

"این به یاد ماندنی شکست سازمانی اثربخشی را طنین انداز برای بقیه دهه" Andreessen یک تکنولوژی سرمایه گذار بهترین و شناخته شده برای مرورگر نت اسکیپ در 1990s گفت: در شرکت خود را در خبرنامه.

در عین حال تهمت استفاده روزانه خود را در کاخ سفید جلسات به ادعای موفقیت و بحث در مورد نظرسنجی شماره, تلویزیون, رتبه بندی های مورد علاقه نظریه ها در مورد علم و ستایش او از فرمانداران که ممکن است در معرض خطر خود را از دیدن متحده عمدا shortchanged توسط واشنگتن اگر آنها نمی گویند چیزی خوب در مورد او.

"بسیاری از مردم عشق مغلوب ساختن پیشی جستن, راست?" مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته خود را در جلسه دوشنبه.

او سپس پاسخ خود را. "بسیاری از مردم عشق من. شما آنها را در همه زمان ها مناسب است ؟ من حدس می زنم من در اینجا برای یک دلیل, شما می دانید. ... و من فکر می کنم ما در حال رفتن به برنده شدن دوباره من فکر می کنم ما در حال رفتن به برنده شدن در یک زمین لغزش."

کانکتیکات رژیم صهیونیستی. ند لمانت یک دموکرات در بر داشت چیزی برای گفتن در مورد این دولت در طول این هفته: آن را آرامش بخش برخی از قوانین و مقررات. "آنها در حال حاضر گفت: شما می توانید آمد تا با خود گرد و خاک" او گفت:. "یکی از چیز خوب در این است که دولت فدرال است که خارج شدن از راه."

که یکی تکرار آمریکا استثنایی در حال حاضر یک دولت ملی در پاسخ به یک بحران ملی با خارج شدن از راه.

سواره نظام آمدن نیست.

که چه سقوط دکتر Artenstein به بزرگ, ماسک, جست و خیز.

___

WINGING آن

اگر استراتژیک ملی ذخیره شده است از هر گونه سود به Baystate سلامت در غرب ماساچوست Artenstein سازمان پزشک ارشد اجرایی است از آن آگاه نیست.

پشتیبان اضطراری پزشکی عرضه کرد در سال 2015 سرعت 50 دوز بوتولینوم توکسین به اوهایو زمانی که مردم خوردند بد سیب زمینی در یک کلیسا چند سال قبل ، یک نفر کشته ده ها مریض شدم اما بوتولیسم شد سرمازده در جوانه. اما امروز در گیر این ذخایر تخلیه قبل از اوج.

Artenstein و تیم او کشیده شد به آنچه به نظر می رسید مانند یک بازی با حاصل جمع صفر به نگه داشتن خود را, پزشکان, پرستاران و کارکنان حفاظت شده با اساسی ترین دنده. خرید شناخته شده اند به سقوط از هم جدا در هر مرحله از معامله بیش از شش هفته گذشته گفت: در زمان از آنجا که دولت فدرال است که ظاهرا بیشتر توپ زدن تیم خود را برای تامین.

بنابراین زمانی که Baystate بهداشت در مورد آموخته های بزرگ حمل و نقل از سه لایه ماسک صورت و N95 ماسک در منطقه میانی اقیانوس اطلس آن زمان برای یک سفر جاده ای. Baystate سلامت با استفاده از تا 2000 ماسک یکبار مصرف در روز و در عرض چند روز از در حال اجرا.

دو مبدل کامیون رهبری جنوبی چند تن از اعضای یک عرضه تیم پرواز و Artenstein تصمیم گرفت او می خواهم بهترین رفتن بیش از حد در ماشین خود را. "آن را با تمام احساس که کمی اجرایی عضله ممکن است کمک در این وضعیت گفت:" آسوشیتد پرس در حال گسترش در حساب خود را در مجله پزشکی نیوانگلند.

Baystate سلامت پرداخت پنج برابر نرخ طبیعی برای ماسک و متوجه شدم که تنها یک چهارم از منظور اصلی در دسترس خواهد بود. اما تیم همگرا در دور انبار و تایید کرد که این ماسک خوب بودند.

سپس دو مامور اف بی آی در lookout برای غیر قانونی فروش فلش خود مدالها و شروع به پرسیدن سوال. "آنها در حال انجام کار خود" Artenstein گفت: "و این که با من خوب بود چون ما انجام شد و کار ما است."

اما عبور جمع اوری با اف بی آی بود و نه آخرین مانع. امنیت میهن عوامل گفته شد با توجه به اینکه ماسک در حمل و نقل باید اختصاص داده شود در جای دیگر. "آنها تا به حال برای بالا بردن آن تا زنجیره ای," او گفت: از عوامل است. "چرخ به نوبه خود به آرامی." است که در زمان ساعت. "من واقعا عصبی تمام وقت است."

رانندگی خود را با حمل و نقل هنوز در برزخ Artenstein رو در گوشی به "سعی کنید به آب شدن این یخ زده ساختار کمی." Baystate سلامت مدیر عامل شرکت تماس Rep. ریچارد نیل ماساچوست رئیس قدرتمند کمیته مجلس که در مورد. حمل و نقل شد و در نهایت پاک و کامیون تنظیم کردن از طریق راهرو شمال شرقی.

Artenstein کردم تماس حدود نیمه شب که ماسک آینده شد خاموش کامیون ها و به بیمارستان موجودی.

با آن حاد ماسک کمبود حل و فصل شد. اما زمانی که Artenstein صحبت با AP Baystate سلامت بود دو روز از در حال اجرا از لباسهای یکبار مصرف.

___

برنامه ریزی آن

نهادهای عمومی در حال اندازه گیری پیش بینی خود را به عنوان به خوبی به عنوان پاسخ خود را. چرا شما با دیدن این میاد ؟ آنها خواسته زمانی که چیز اشتباه — در هنگام حمله تروریست ها, طوفان, سیل شهر, یک بیماری همه گیر می رسد.

ایالات متحده دیدم این که 15 سال پیش و هنوز هم آماده نیست.

"اگر یک بیماری همه گیر اعتصاب در کشور ما باید افزایش ظرفیت در محل است که اجازه خواهد داد که ما را به یک واکسن جدید آنلاین به سرعت و تولید به اندازه کافی به نقصان هر آمریکایی در برابر این بیماری همه گیر فشار" جورج دبلیو بوش رئیس جمهور گفت: در یک تماس برای آمادگی در سال 2005.

اصل هدف این بود که "ظرفیت برای هر آمریکایی به یک واکسن در مورد یک بیماری همه گیر بدون توجه به آنچه ویروس است" گفت: Michael Leavitt و سپس بهداشت و خدمات انسانی ،

بوش اعلام کرد که میلیاردها دلار به صورت گسترده برنامه ریزی برای یک بیماری همه گیر مانند این یکی. آن شتاب یک روش جدید واکسن پژوهش, افزایش تا ذخیره سازی و کمک به ایران برای ساخت تلفن همراه از بيمارستان ها و بیشتر.

بسیاری از نیازهای امروز پیش بینی شده در مخلوط های فدرال و دولتی در نظر دارد. کودکان خواهد بود تحصیلات از راه دور تلویزیون بود متوسط انتخاب و سپس. مردم نیاز به دسترسی به مشاوره در مورد اینکه آیا به ترک خانه قرنطینه به دنبال مراقبت در تگزاس این طرح بود که بازنشسته پزشکان و کارکنان بانک تلفن برای این منظور است. اگر 911 dispatchers کردم بیمار کتابداران خواهد گام در.

کلرادو پارک تریلر پر از لوازم پزشکی و تختخواب تاشو در مکان های مخفی. در اورژانس شبیه سازی مقامات در آیداهو و هاوایی توزیع M&Ms برای قرص های ضد ویروسی.

اما برای همه خلاقیت و جاه طلبی یک سال بعد تقریبا نیم متحده بود به صرف هر پول خود را برای آمادگی یارانه توسط واشنگتن و در این سال که به دنبال از طریق رکود بزرگ تر از جنگ بیشتر زمان عبور — فدرال تلاش ورشکستگی بیش از حد.

"کشور ما داده شده است هشدار عادلانه از این خطر" بوش گفت: در راه اندازی یادآوری کشنده 1918 همه گیری و شیوع آنفلوآنزای مرغی پس از آن گسترش در خارج از کشور. آمریکایی ها باید "زمان برای آماده سازی."

اما پیش بینی شد یک چیزی از گذشته. و به شنیدن تهمت آن را به عنوان اگر آن هرگز وجود نداشته است.

"پیش بینی نشده مشکل" مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید از این بیماری همه گیر. "از هیچ جا آمد."

"این چیزی است," او گفت: "که شما هرگز نمی تواند واقعا فکر می کنم در حال رفتن به اتفاق می افتد."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان Lauran Neergaard در واشنگتن تد آنتونی در پیتسبورگ و آیا Batrawy در دبی, امارات متحده عربی کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب