شورای شهر صفحه اصلی قانون دادخواست DOA

اه شهرستان و homerule دادخواست.این اقدامات که نیاز به یک اکثریت ساده آرا توسط شورای شهر و تصویب توسط مجلس نمای

توسط ATSHNEWS در 31 فروردین 1399

اه شهرستان و homerule دادخواست.

این اقدامات که نیاز به یک اکثریت ساده آرا توسط شورای شهر و تصویب توسط مجلس نمایندگان و سنا و در نهایت به امضای فرماندار, برای تغییر, برای مثال, شهرستان, منشور واصل شد بنابراین اغلب سال پیش که پس از آن-بهداشت ، استیون Panagiotakos هشدار داد این شهر که شک و تردید در حال رشد بود زیر گنبد طلایی.

سناتور توصیه به شهرستان: تغییر منشور.

به یاد داشته باشید که موضوع هر دو سال: فقط به سختی به اندازه کافی به شورای شهر و کمیته نامزدها به زور سپتامبر اولیه انتخابات. بنابراین نمایندگان تصویب پی در پی HRPs و آنها گذشت در بوستون.

آنها تایید شده در بخش های بزرگ با توجه به اتفاق آرا توسط شورای.

که به ارمغان می آورد ما را به گذشته روز سه شنبه تیغ نازک تصویب یکی دیگر از HRP به ممنوعیت اعضای این شورا از برگزاری دو انتخاب دفاتر در یک بار.
رای گیری به نفع بود, رئیس, حامی, ریتا مرسیه. او حمایت از Sokhary Chau رادنی الیوت, John Leahy و دن Rourke.

مخالفت آمد از دیو کانوی جان Drinkwater, Vesna Nuon و لایحه ساماراس.

مرسیه گفت که او می خواهد برای جلوگیری از "دو فرو بردن."

Nuon در سمت تلنگر, گفت: آن را به رای دهندگان است."

هیچ یک از این پنج نفر که رای دادند برای این امر اعتراف, آن, اما, اندازه, یک شات در سابق عضو شورا ادوارد کندی که باقی مانده در این شورا تا شروع ترم جاری پس از او انتخاب شد و به مجلس سنا به نمایندگی از 1 Middlesex منطقه.

بله کندی whiffed خود را در دست زدن به این موضوع. گفت: در ابتدا او را دیدم هیچ دلیلی برای ماندن در این شورا تا زمانی که همه رای مورد نیاز برای نگه داشتن دبیرستان مرکز شهر امضا شد مهر و موم شده تحویل داده و تنها به باقی می ماند یک عضو شورا.

اما همه جمهوری از جمله نه در بالا ذکر شد باید غرور. آن را سخت به تصور کنید Mercier, یکی از محبوب ترین نمایندگان در شهر تاریخ را پا کردن این شورا تا به حال او موفق شده زمانی که او برای فرار دولت هرزه در سال 1999 در یک مسابقه که دیدم Rep. دیو Nangle در بالا آمده است.

بنابراین این درخواست رهبری به قوه مقننه. تعجب می کنم که چگونه بدن پاسخ خواهد داد که آنها را ببینید یک 5-4 رای دادن ؟

فکر می کنم سناتور ایالت – کندی – را usher اندازه گیری از طریق مجلس سنا?

ریاست هیئت Rep. تام طلایی تا به حال این را می گویند: "بدن در زمان رای و ما به جلو حرکت کند."

تاریخ اما نشان می دهد که قوه مقننه است و اساسا نادیده گرفته می گذاریم. طلایی, زمانی که او رئیس قدرتمند کمیته تعیین لوایح که به جلو منتقل شده و آنهایی که نمی, ثبت یک لایحه مشابه بیش از یک دهه پیش برای جلوگیری از ویلی Lantigua شهردار لارنس از پوشیدن دوم کلاه به عنوان یک نماینده.

با وجود اینکه تحت بررسی طلایی را اندازه گیری کردم هرگز کشش.

قاضی فدرال قاضی دونالد cabell در است اعطا جزئی اصلاح مجرم شناخته تشکر. Nangle شرایط از انتشار این هفته است.

حرکت ظ توسط Nangle وکیل مهر و موم شده بود توسط قاضی بر دفاع درخواست ساخت ماهیت دقیق این تغییرات مشخص نیست.

اکثریت به شدت redacted دو صفحه درخواست اعطا شد توسط قاضی این سه پاراگراف شروع با کلمات "آزادی مشروط نمی کند موافقت" داده نمی شد. سند شروع می شود و با عبارت "متهم به دنبال اجازه به سفر" با پاراگراف زیر تقریبا به طور کامل redacted.

این جلسه در محل از طریق تلفن. Nangle مجرم شناخته شد در 28 فقره از جمله بانک, تقلب, تقلب سیم پر غلط اظهارنامه مالیاتی و دروغ گفتن به یک بانک است.

NANGLE نمی تواند خوشحال جمعه حکم توسط دولت و دادگاه عالی دستور داد که الزامات مورد نیاز برای تمام نامزدها به دنبال به نظر می رسد در سپتامبر. 1 اولیه رای گیری کاهش می یابد 50 درصد به منظور اطمینان از دسترسی آسان تر به روند سیاسی برای پناهجویان در تلاش برای جمع آوری امضا از رای دهندگان در طول coronavirus بیماری همه گیر.

این تصمیم نوشته شده توسط رئیس دادگستری رالف Gants دستور داد که الزامات مورد نیاز برای تمام نامزدها به دنبال به نظر می رسد در سپتامبر. 1 اولیه رای گیری کاهش می یابد 50 درصد به منظور اطمینان از دسترسی آسان تر به روند سیاسی برای پناهجویان در تلاش برای جمع آوری امضا از رای دهندگان در طول coronavirus بیماری همه گیر.

دادگاه همچنین تمدید مهلت داوطلبان برای دولت و ادارات شهرستان برای ارسال امضا به انتخابات محلی کارمندان از 28 آوریل تا مه 5 و اجازه خواهد داد که برای برخی از استفاده از امضای الکترونیکی. جدید آوریل 5 مهلت سازگار با مهلت برای داوطلبان در حال اجرا برای دفتر فدرال.

حکم کمک می کند تا پتانسیل Nangle چلنجر Vanna هوارد است که با تکیه نسبت به در حال اجرا با وجود مشکل داشتن به جمع آوری 150 امضا برای یک تازه وارد در حال حاضر کاهش به 75.

"ما تاکید می کند که اعلامیه ما را و عادلانه امداد ما محدود است به اولیه انتخابات در این شرایط فوق العاده ای است که تنها موضوع مورد قبل از ما می کند و نمی گذارد امضای حداقل الزامات مورد نیاز برای انتخابات عمومی در این سال و یا به صورت اولیه انتخابات در هر سال" Gants نوشت: در تصمیم دادگاه است.

بسیاری از نامزدها شده اند تقاضاهای مصرانه برای هفته برای رهایی از امضاهای مورد نیاز در حالی که دیگران گفته اند که آنها در بر داشت راه های اطراف اجتماعی فاصله احتیاطی با ترک نامزدی مقالات بدون سرنشین جداول با قلم یا با استفاده از ایمیل برای ارسال و بازیابی مقالات.

نامزدها نیز باید تا زمانی که ممکن است 5 برای جمع آوری این مقدار کاهش به عنوان مخالف مارس 28.

برای بیش از یک سال و قبل از همه گیر مقامات محلی نگرانی کمبود پارکینگ در دادگاه ساخته شده در لوول که در نهایت باز مارس 9. ساختمان جدید شد و تنها چند روز قبل از این دولت به طور چشمگیری کاهش تعداد فرد رسیدگی در یک پیشنهاد به سرعت گسترش ویروس.

هر چند نه توپی از فعالیت آن می رود به ستون شکایت که برخی از کارکنان هنوز هم نیاز به نشان می دهد تا برای کار در ساختمان شده اند یکی به صورت غیر قانونی به پارکینگ.

لوول پارکینگ مدیر تری رایان گفت: این شهرستان دارای هیچ راهی برای دانستن اینکه اگر کسی پارک شده به طور غیرقانونی در یک محفظه نقطه است یک کارمند دادگاه.

"اگر آنها پارک شده در یک نقطه و آنها نمی پرداخت meter من حدس می زنم آنها می توانید یک بلیط به عنوان هر کس دیگری خواهد بود," او گفت:.

دادگاه کارکنان پارک می تواند در پایین قفل گاراژ یا بسیاری سابق دادگاه در هرد خیابان با توجه به رایان. او گفت: وجود دارد بسیاری از لکه های موجود در اوایل گاراژ. محدود لکه های رایگان نیز در دسترس هستند در خیابان در مقابل جدید دادگاه او گفت:.

او به مردم با نگرانی به بخش پارکینگ.

"اگر چیزی وجود دارد که ما می توانید انجام دهید, احساس رایگان برای تماس با بخش پارکینگ," او گفت:.

دادگاه یک دولت پروژه را شامل نمی شود پارکینگ و شروع ساخت و ساز در شهر گاراژ به تعویق افتاد و پس از مناقصه برای این پروژه در آمد بیش از بودجه. این شهر را شکست زمین در گاراژ در تابستان گذشته و تحویل و نصب و راه اندازی پانل های پیش ساخته پیچیده در اوایل ماه آوریل است.

با توجه به یک یادداشت ارائه شده به شورای شهر در این هفته "عمودی در پروژه های ساخت و ساز ادامه خواهد داد اما چندین اتحادیه های کارگری ابراز نگرانی در مورد ادامه کار در فضاهای محصور بنابراین وضعیت مایع باقی می ماند."

لوول مدارس دولتی برنامه ای برای ارسال موقعیت برای رئیس جدید لوول دبیرستان بعد از مارس 24 و دریافت از طریق برنامه های کاربردی ممکن است 15.

این فرآیند شامل یک غربالگری کمیته مصاحبه و در اواخر ماه مه فینالیست انجمن با توجه به برنامه ارائه شده به کمیته مدرسه در روز چهارشنبه. سرپرست Joel بوید است که انتظار می رود به را انتخاب ماه ژوئن.

"ما نه به دنبال اختراع دوباره چرخ" بوید گفت. "ما در حال رفتن به گرفتن عناصر است که کار وجود دارد با سرپرست فرایند جستجو."

برخی از اعضای کمیته مدرسه ابراز نگرانی از چالش های انتقال نامزدهای سیاسی-شارژ موقعیت به خصوص برای تازه واردان به این منطقه است.

"به رئیس جدید مدرسه موفق است که واقعا قادر به یادگیری سیاسی که ما در اینجا در لوول, که می تواند چالش برانگیز گفت:" در مدرسه عضو کمیته Andre Descoteaux.

شهردار John Leahy خواست مدیران به کاهش سرعت روند و خواستار برنامه ریزی برای دبیرستان.

"دیدن این که ما بدست نمی آن را درست در آخرین جستجوها برای قرار دادن آن را با صراحت من فکر می کنم ما در حال رفتن به یک کمی بیش از حد سریع گفت: Leahy.

رئیس کنونی مدارس ماریان Busteed خواهد شد در حال حرکت به سمت مدیر آموزش و پرورش متوسطه در ژوئیه 1.

در گفتگو بوید و Leahy گفت: آنها انتقاد کارکنان اما ارزیابی فرآیند استخدام.

"هیچ یک از این سخنان را در همه کمیته ها باید درک کرد به انتقاد از تیم ما. این گفتگو از روند" بوید گفت. "برای همه اعضای تیم ما از کسانی که در حال گوش دادن و شاید کسانی هستند که هر عضو از تیم ما است ارزش هر عضو از این دولت و هر عضو از کمیته مدرسه."

هفته آینده در میدلسکس کالج می تواند تاثیرگذار بر رئیس جمهور جیمز Mabry و رهبری تیم.

مدتها در انتظار نتایج $75,000 "360" بررسی Mabry قرار است منتشر شود و مورد بحث و توسط هیئت امنا در طول یک زوم نشست روز پنج شنبه در ساعت 8 صبح

بررسی راه اندازی شد ماه پیش پس از یک دانشکده رأی عدم اعتماد به نفس در Mabry و طولانی بد خون بین رئیس جمهور و بسیاری از کسانی که شاغل هستند در کالج.

وجود احساسات قوی که حتی اگر به نظر می آید و مثبت هیچ چیز به طور ناگهانی قرار دادن دولت و دانشکده در همان جدول کار هماهنگ برای دانش آموزان است.

شاهد این ایمیل فرستاده بیانیه ای از اتحادیه رئیس جمهور جوانا DelMonaco: "من فکر می کنم آن زمان که لوول خورشید گزارش در فقدان رهبری توسط CC رئیس جمهور به عنوان یک کل. شده است وجود دارد یک خلاء رهبری از وزیر بالاتر ed (کارلوس سانتیاگو) در پایین. هیچ تصمیم گیری در یک مد به موقع در طول این بحران است."

DelMonaco بیانیه در واقع ممکن است درست باشد. آن را نمی کند اما صدا در همه, خوش بینانه است.

قبل از بزرگ شنبه pow-wow وجود دارد دو گرم فرعی جلسات: رهبری کمیته ارزیابی دوشنبه در ساعت 11:30 صبح و دارایی فرعی نیز دوشنبه در 4 p. m.

DelMonaco همچنین یادداشت ها در ایمیل خود که از نظر چند امنا شده اند.

"هیچ کلمه ای از تعویض! این به خصوص برای رئیس," او گفت: با اشاره به جیمز کمپبل. همچنین در حال آنی اوکانر و Bopha مالون.

فکر می کنم با این حال مقامات دولت بزرگتر چیزهایی که فکر می کنم در حال حاضر از MCC امنا.

با توجه به شیب از دست دادن درآمد در میان همه گیر لوول بیمارستان عمومی و دایره سلامت furloughed حدود 21 درصد از کارکنان.

لغو روش انتخابی و قرار ملاقات ها باعث بیمارستان به از دست دادن حدود 40 درصد از درآمد ماهانه خود با توجه به مدیر عامل جودی سفید. در مارس 2, سفید اعلام کرد که 163 کارکنان از دست داده اند و خود ساعت و 684 کار خواهد کرد کاهش ساعت.

Furloughed کارکنان ادامه خواهد داد برای دریافت حقوق خود را برای مدت دو هفته و بیمارستان اجرایی کارکنان را دریافت خواهد کرد کاهش حقوق برای 90 روز بعد سفید گفت.

این بیمارستان بعد از آن کاهش یافته است به ارائه اطلاعات در مورد مقدار کاهش پرداخت و آن اجرایی اعضای هیات خواهد آنها را.

"ما درک منافع و پوشش اما ما با ارائه جزئیات به روز رسانی در هفته گذشته در furloughs و نمی توان ارائه جزئیات بیشتر در اجرایی حقوق و دستمزد کاهش" سخنگوی بیمارستان ویلیام کورتنی گفت: در یک ایمیل.

با توجه به 990 فرم مالیاتی ثبت شده توسط بیمارستان در سال 2017 (جدید ترین پرونده در دسترس عموم ساخته شده توسط IRS) سابق LGH رئیس جمهور هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Normand Deschene که پس از بازنشسته ساخته شده بیش از $2.7 میلیون در W-2 و 1099-MISC جبران آن سال.

بیمارستان دیگر بالاترین پرداخت کارکنان در سال 2017 ذکر شده به شرح زیر است: با اضافه W-2 و 1099 جبران: LGH معاون ارشد رئیس امور مالی و خزانه دار سوزان سبز با $783,306; جمهور جودی سفید با $1,235,164; معاون ارشد امور مالی خزانه دار و دستیار منشی ویلیام Wyman با $278,771; مدیر منابع انسانی افسر سابرینا Granville با $371,643; افسر ارشد عامل امی Hoey با $683,329; ارشد پرستاری افسر Cecelia لینچ با $365,844; معاون ارشد رئیس جمهور از شبکه ادغام جرالدین Vaughan با $326,545; معاون رئیس جمهور در امور خارجی میشل دیویس با $240,620; جامعه پزشکی در منزل مدیر وندی Mitchel با $300,306; مدیر بهداشت و درمان عملیات امیلی جوان با $249,964; ارشد پزشکی فیزیکدان Yishis رن با $242,146; پزشک Ramya Prabhakar با $273,448; و مدیر پاسخگو مراقبت سازمان مدیریت عملکرد جیمز Woolman با $211,348.

این ارقام محاسبه شده با اضافه کردن W2 و 1099-MISC غرامت ذکر شده برای هر یک از کارکنان در 990 فرم مالیاتی. آنها نه برای حساب بازنشستگی و دیگر معوق جبران و nontaxable مزایای.

نرم افزار ورزشی بزرگ کسب و کار برای تیم های بازیکنان, کارکنان, تبلیغ, تیم, طرفداران و برای اقتصاد محلی اما در حال حاضر آنها باقی می ماند کنار.

"راستش من واقعا فکر کردن در مورد ورزش حرفه ای در حال حاضر. من فکر کردن در مورد خروش" رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر گفت: در روز پنج شنبه هنگامی که از او پرسید آیا تا به حال فکر Red Sox برونز یا Celtics بازی بدون طرفداران در حال حاضر.

بیکر گفت: زمان تمرکز بر حصول اطمینان از بیمارستان ظرفیت راه اندازی بیمارستان اطمینان از مراقبت های بهداشتی جامعه است که از نظر مالی قابل دوام به عنوان آن نیاز به, و حصول اطمینان از تخت بیمارستان در حال کارکنان و عرضه شده است.

"من مطمئن هستم که در برخی از نقطه وجود خواهد داشت بحث در مورد برخی از این مسائل دیگر اما این چیزی است که ما در حال تمرکز بر حال" فرماندار گفت.

با COVID-19 نفر از سراسر کشور اما گسترش نابرابر با مقامات دولتی هستند در مکان های مختلف وقتی که می آید به بازگشایی بخش از اقتصاد در مواجهه با بیکاری گسترده و تمرکز بر روی کاری که در دست کم کردن سرعت جزر و مد از COVID-19 عفونت و مرگ و میر.

دولت هرزه. کالین گری که نشان دهنده دراکات و تاینسبرو یک فریاد در هفته گذشته را چراغ تپه رول تماس بگیرید.

به عنوان از آوریل 10, Garry رای داده است با مجلس باب herm n. crab 61.1 درصد از زمان پس از شروع سال 2020 جلسه بر اساس این گزارش بالاترین درصد در میان 124 دموکرات ها در خانه 2020 عضویت.

فقط پشت سر او است Rep. جان Velis از Westfield که رای با herm n. crab 63.1% از زمان.

از سوی دیگر 101 دموکراتیک نمایندگان رای دادند با مجلس 100 ٪ از زمان در حالی که یکی دیگر از 17 نمایندگان رای دادند و با او تمام اما یک زمان چراغ تپه و غیاب یافت.

و این خوب است با گری که یکی از طولانی ترین خدمت نمایندگان.

"من رای نشان دهنده چگونه ترکیبات احساس" گفت: Garry و تاکید کرد که آنچه مهم است به او.

در چند هفته زمان Shawsheen Tech مدرسه کمیته دیدار خواهد کرد به بحث در مورد آن سرپرست جستجو.

در اوایل این ماه این کمیته رای به تعلیق جستجوی خود را حتی اگر آن را تا به حال شناسایی چهار فینالیست. با توجه به کمیته مدرسه معاون صندلی رابرت پترسون کمیته به احتمال زیاد خواهد شد بحث در مورد چه چیزی جدید آن فرایند جستجو را مانند نگاه در طول آن مارس 28 نشست.

"من نمی دانم چه تمایل این گروه است که آن را واقعا تا 10 از ما آنچه که ما انجام بعدی" پترسون گفت.

پترسون اضافه شده است که آن را غیر معمول نیست برای مدرسه کمیته به حالت تعلیق جستجو در حمایت از پیدا کردن نامزد جدید.

NASHOBA دره مرکز پزشکی است که هنوز هم بدون یک واحد مراقبت های ویژه.

این Ayer مبتنی بر بیمارستان در حال حاضر دو هفته بدون ICU پس از آن صاحب مباشر مراقبت های بهداشتی و بسته کردن بال در اوایل این ماه به توزیع مجدد پرستاران به دیگر بیمارستان های دولتی نهفته COVID-19. مباشر به سود شرکت مستقر در دالاس به احتمال زیاد می تواند به کار گرفته ایم که تصمیم گیری بهتر با توجه به این که آن را فرستاده NVMC ICU پرستاران خانه بدون پرداخت هزینه در مارس 2, زمانی که آنها حاضر به ترک بیمارستان understaffed.

Korry داو رئیس جمهور NVMC با انتشار بیانیه ای در روز سه شنبه با اشاره به افسر ارشد پزشکی جوزف Weinstein استدلال برای بسته شدن و توزیع مجدد از کارکنان پرستاری.

"ما دیدیم که در اوایل در دیگر مناطق جغرافیایی که مدل های سنتی از مراقبت تحویل شد بی اثر در مبارزه با افزایش COVID-19," Weinstein گفت. "ما نیاز به یادگیری درس از ایتالیا و چین است. و ما نیاز به حرکت سریع است. به طور قابل توجهی کاهش عفونت و مرگ و مير حاصل شد در مکان هایی مانند آلمان و کره جنوبی که در آن بیمارستان خوشه COVID-19 بيمار در مکان های جدا شده در نتیجه کاهش احتمال عفونت برای سایر بیماران و کارکنان است."

این هفته ستون آماده شد خبرنگاران الیزابت Dobbins و نیکول DeFeudis هر دو در لوول مگ مک اینتایر در دراکات جان وینکلر در Nashoba دره اما مورفی در بیلریکا دولت خانه اخبار خدمات و سرمایه گذاری ویرایشگر کریستوفر اسکات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب