اتومبیل برخورد در خلوت Devaraj Urs جاده

خوش شانس فرار برای رانندگان, پلیس, توقیف خودرو میسور/Mysuru: هر چند تقریبا همه جاده ها در شهر می پوشد یک ترک ن

توسط ATSHNEWS در 25 فروردین 1399

خوش شانس فرار برای رانندگان, پلیس, توقیف خودرو

میسور/Mysuru: هر چند تقریبا همه جاده ها در شهر می پوشد یک ترک نگاه زیر مستند دو برخورد اتومبیل در خلوت Devaraj Urs جاده شب گذشته در نتیجه هر دو ماشین وارد شدن آسیب دیده است. خوشبختانه دو نفر در پشت چرخ از اتومبیل فرار کرده اند به طور معجزه آسایی بدون یک خراش.

در مورد 4.14 pm دیروز Gourav ساکن Chamaraja Mohalla که از دیوان جاده در Maruti سویفت ماشین (KA-05-MR-345) شد که یک راست به نوبه خود برای ورود به Devaraj Urs جاده که سرعت Maruti Baleno ماشین (KA-55-N-0053) رانده شده توسط یک Chethan از K. R. دایره سمت آماج به Maruti سویفت ماشین.

با توجه به تاثیر قسمت جلو هر دو خودرو آسیب دیده بود. هر دو اتومبیل شده کشف و ضبط و یک مورد ثبت شده است در Devaraja ترافیک ایستگاه پلیس.

شهروند ارشد کشته شدند

72 ساله کشته شد که سرعت دوچرخه منفجر به او را در وانی Vilasa جاده ها در روز جمعه. مرحوم شناخته شده به عنوان Lingashetty از Alanahalli. به عنوان نشانی از مرحوم در جیره کارت ذکر شد به عنوان Sunnadakeri این مرحوم بود در راه خود را به Sunnadakeri برای تهیه جیره غذایی برای آوریل و مه از قیمت عادلانه فروشگاه. به عنوان او در حال عبور از جاده برای رفتن به Sunnadakeri یک سرعت هوندا قهرمان دوچرخه سواری که از Agrahara دایره سمت آماج به Lingashetty رندر و او را بیهوش. K. R. ترافیک پلیس که با عجله به نقطه بود تغییر Lingashetty به K. R. بیمارستان اما او گذشته خود را میدوی. یک مورد به ثبت رسیده است در برابر دوچرخه سوار N. سانجی در K. R. ترافیک ایستگاه پلیس.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن