میدان نبرد قدرت پخش خشم روزمره سیاست رفتن آرام

توسط توماس BEAUMONTDES MOINES, آیووا (AP) — درب-ضربه زدن? بیش از. محلی حزب فعالیت ؟ برخی از Facebook ترافیک در

توسط ATSHNEWS در 1 اردیبهشت 1399

توسط توماس BEAUMONT

DES MOINES, آیووا (AP) — درب-ضربه زدن? بیش از.

محلی حزب فعالیت ؟ برخی از Facebook ترافیک در صورتی که.

در سراسر قوس حیاتی نوسان متحده coronavirus قرار داده است, سیاست در مضطرب قابل تامل است.

به جای سیاسی, دعوا میان رهبران دولت از آیوا به پنسیلوانیا بیش از دست زدن به همه گیر تاثیر مواج آن را به عنوان گسترش بیش از این انتخابات انجامید.

حفاظت از سلامت عمومی در برابر شروع مجدد اقتصاد همراه با استدلال بیش از محدودیت های اجرایی قدرت گرفته از محل ملی بحث سیاسی معمولی ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی در این نقطه است.

آنها منعکس کننده بر خلاف سیاسی آتش بس که به دنبال حملات تروریستی سال 2001 یک تمایل سیاسی به این بحران است. این یکی روشن تر اندازه گیری از یک قطبی عصر.

"بله politicos و کمتر همیشه نوامبر در ذهن خود گفت:" آیووا ایران استراتژیست جان Stineman. "اما در ذهن من آنچه که ما شاهد در حال حاضر بیشتر در مورد هر یک از پایه انتقاد از طرف دیگر به صورت اشتباه بودن یک محصول محیط سیاسی ما اجازه داده اند به ریشه است."

آیووا میشیگان و پنسیلوانیا و ویسکانسین که در آن دموکرات نامزد برنده شده بود به طور منظم برای بیش از 30 سال از مخفیگاه آنان را به ناروا در سال 2016 آب بندی و پیروزی خود را با خود همراه 52 آرا.

در حالی که سیاست تضعیف کرده اند به یک چاره اندیشی موقت برای بسیاری از آمریکایی ها در پشت تلفن از نصب coronavirus مرگ و میر حقوق از دست رفته و مدارس بسته کمپین وزوز کمی بیش از یک ماه پیش سکوت کرده است.

در نوسان-رای گیری خلیج County, Michigan دموکراتیک فعالیت شده بود زمزمه آن را به عنوان ایالتی قبل از مارس 10 ریاست جمهوری اولیه زمانی که شرکت شروع به پریدن کرد با 32 درصد بیش از سال 2016.

یک هفته بعد, Bay شهرستان St. patrick's Day parade — دولت بزرگترین و یک سنت دموکراتیک — لغو شد. اين شهرستان جمع آوری کمک های مردمی دموکراتیک شام بود که مجموعه ای از ویژگی های رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer.

"من پچ پچ در رسانه های اجتماعی. اما تا آنجا که فعالیت آن تقریبا به هیچ چیز" گفت: شهرستان خلیج دموکراتیک رئیس کارن تای.

آیووا لغو دموکراتیک کنوانسیون در آن 99 شهرستانهای یک شکست پس از 2018 خانه ملت و کنگره سود و yearlong رژه از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رقابت برای پشتیبانی در ماه فوریه در قفقاز.

جمهوری خواه ران Forsell لغو برنامه های خود را برای جمع آوری کمک در Dallas County, Iowa, ظهور حومه battlefront.

"سیاست در حال رفتن به دوباره وجود دارد," او گفت:. "اما جمع آوری پول در حال حاضر فقط احساس نمی شود."

دموکراتیک سازمان آنجلا Lang درب-به-درب canvassing در مبارزه شمالی میلواکی به حال تعطیل در اواخر ماه مارس صدمه زدن به توانایی او برای رسیدن به این محوری آفریقایی بلوک قبل از ویسکانسین 7 آوریل اولیه.

"من فکر می کنم برای اکثر آمریکایی ها سیاست است که مصرف عمده صندلی عقب به بقا برای برخی و تنظیم جدید این عادی برای بسیاری از ما" گفت: سابق آیووا رژیم صهیونیستی است. تام Vilsack یک دموکرات است.

حتی به عنوان ویروس خروشان در پنسیلوانیا جمهوری خواهان در هریسبورگ تحت فشار قرار دادند از طریق قانون با هدف معکوس خاموش کردن مقررات از لیبریا تام گرگ نقاشی او را به عنوان میزان با تلاش خانواده ها.

در بحث هفته گذشته جمهوریخواه دولت سناتور. جان ms virtual academy گفت: گرگ مجبور کرده بود "1.3 میلیون ساکنان نیوکاسل از کار تا کنون قرار داده و کسب و کار در معرض خطر دائمی بسته و خطر طولانی مدت سلامت ساکنان پنسیلوانیا و اقتصاد ما."

دموکرات گفت که جمهوریخواهان در تلاش بودند به پرتاب کارگران به این بیماری همه گیر را در مسیر.

"اجازه دهید جهان می دانم که زندگی ما حاضر به فداکاری" دموکراتیک Rep. اردن هریس فیلادلفیا گفت.

در آیووا دولت دموکراتیک حسابرس غارت شن و ماسه سوال داده کالیفرنیا ، کیم رینولدز با استفاده از برای توجیه اجازه می دهد آزادی بیشتر حرکت از در کشورهای همسایه. رینولدز' دستیاران شد و سریع به نقطه عمومی تاکید از Dr. Anthony Fauci پس از دولت فدرال را بالا عفونی-بیماری کارشناس ستایش رینولدز " را در کاخ سفید به رویداد این ماه است.

تنش ترین تلفظ در میشیگان که در آن شیوع به مراتب بدتر از در هر یک از دیگر در شمال میدانهای سیاسی.

دو هفته پیش جمهوری خواهان به شدت کمرنگ اورژانس سفارش Whitmer امیدوار به گسترش به ماه ژوئن است.

"میشیگان بازیابی بسیار طولانی خواهد شد و تاثیر اقتصادی آن خواهد شد بسیار ویرانگر تر از آن نیاز به" جمهوری خواه مجلس لی Chatfield گفت.

دموکرات ها را متهم خواهان از تعصب نژادی به صورت شناور برنامه ای برای باز کردن مناطق خارج عمدتا آفریقایی دیترویت منطقه است.

"این یک ما در مقابل آنها چیزی با بقیه دولت در مقابل دیترویت گفت:" امی چاپمن رسمی Whitmer مشاور. "که یکی دیگر از سوت سگ ندارم."

بیش از 1900 نفر فوت کرده و در وین, Macomb و اوکلند شهرستان, قلب مترو دیترویت که از روز شنبه با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

Whitmer انتقاد فدرال پاسخ در میشیگان تفویض به tiff با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که در پاسخ به پیشنهاد معاون رئیس جمهور مایک پنس خود coronavirus وظیفه نیروی, رهبر, نه تماس "زن از میشیگان." میشیگان دموکرات تکرار Whitmer انتقاد فدرال پاسخ به دیترویت بحران, در حالی که ایران ارقام خواست تهمت به deescalate تنش با نوسان-فرماندار دولت.

در ضمن presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن ساخته شده است کمی کمپین ساختار در سراسر منطقه است. مغلوب ساختن پیشی جستن است با تکیه بر دولت ایران ستاد عملیات خود را اگر آنها بیش از حد شده اند تا حد زیادی خالی است.

طرفدار و مخالف-مغلوب ساختن پیشی جستن گروه کارش را با نامزدها باید انجام چه کمی ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی رفته است در اینجا. دموکرات مورد حمایت گروه های اولویت های ایالات متحده آمریکا و آمریکایی پل را پخش میلیونها دلار در تبلیغات savaging مغلوب ساختن پیشی جستن و مدیریت بحران است.

"تنها مرگ-hards با توجه به انتخابات سیاست" Vilsack گفت. "اما نظرات خود را تشکیل و ادامه خواهد داد به فرم در سیاست چگونه دولت این است که دست زدن به این وضعیت است."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان مارک لوی در Harrisburg, Pa. و Zeke میلر در واشنگتن کمک به این گزارش.

___

این داستان درست شده است برای پاک کردن یک اشتباه اشاره به Whitmer اعلام شده در پاسخ به یمن عمل است. این داستان نیز درست شده است نشان می دهد که جمهوری خواهان کمرنگ اورژانس سفارش در میشیگان دو هفته پیش نه هفته گذشته است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن