یک خانواده را از دست دادن در زمان COVID-19

نیوجرسی — هر روز صبح بدون شکست سالی شیرین و مطلوب "Bannie" جانسون ساخته شده خودش یک صبحانه یک تست زبان انگلیسی

توسط ATSHNEWS در 30 فروردین 1399

نیوجرسی — هر روز صبح بدون شکست سالی شیرین و مطلوب "Bannie" جانسون ساخته شده خودش یک صبحانه یک تست زبان انگلیسی مافین را با کره و عسل یا مربا انجیر و دقیقا دو قطعه بیکن. پر کردن در زبان انگلیسی مافین ممکن است متنوع اند اما بیکن هرگز.

او "Presh," کوتاه شده "ارزش" به شوهرش چارلز "مامان" به او سه فرزند بزرگ "ب" به سه نوه و "ملکه B" برای تمام اعضای خانواده است.

در عید پاک یکشنبه, COVID-19 در زمان او از ما. او سرانجام در سن 94.

مادر بزرگ من متولد هونولولو, هاوایی, on Aug. 14 سال 1925. فرزند ارشد از سه دختر بزرگ B را با یک دریاسالار و خانواده زندگی می کردند در سراسر ایالات متحده و بین المللی است. در حالی که زندگی در پاریس و در خانواده او تا به حال برای تخلیه زمانی که تهاجم آلمان به فرانسه در سال 1940 و آنها فرستاده شده بودند به پرل هاربر پس از حمله در سال 1941.

ب بزرگ دوست داشت به بحث تاریخچه و فوق العاده افتخار از سابقه خانوادگی او است. پدرش کتاب و خانواده پرتره پر شده است.

عموی من به نام بزرگ ب غیر قابل خراب کردن.

از دست دادن بینایی در یک چشم تقریبا کل از دست دادن شنوایی و سکته مغزی نمی کند او را. او را شلاق زدن در اطراف با رنگ قرمز روشن واکر و هر کسی که در راه او تا به حال بهتر حرکت می کند. او نیاز به یک سرعت سنج مادر من شوخی می.

ب بزرگ شروع به احساس بیمار در 7 آوریل.

او تا به حال سرفه بد و از طریق اشک گفت: من مادر او احساس وحشتناک. یک پرستار در تسهیلات زندگی کمک اداره COVID-19 آزمون و ب دکتر تصمیم به درمان خود را به عنوان اگر او تا به حال COVID-19 چرا که او تا به حال برخی از علائم هر چند آنها خفیف است. نتایج نمی خواهد دوباره برای چند روز.

روز بعد ب بزرگ نه جواب تلفن خود را. در اطراف ظهر کارکنان پرستاری در بر داشت او هنوز در رختخواب بود که گفتن.

حتی در 94, Big B را نه چرت و او قطعا نمی ماندند و در رختخواب است. او می تواند تا 8 صبح هر چقدر اواخر او به رختخواب رفت شب قبل از. او ساخته شده صبحانه در آشپزخانه و توسط 10 صبح او را در لباس پوشیدن در اتاق نشیمن نشسته با رژ لب ،

ب بزرگ آورده بود به بیمارستان در آوریل 8 و هیچ یک از ما می تواند با او. این احساس اشتباه است. این فکر او را به تنهایی در بیمارستان و به طور جدی بیمار شد به اندازه کافی برای شکستن.

ما تنها در ارتباط بود و از طریق تلفن به B خواسته برای محدود تماس های تلفنی به دلیل آن را بیش از حد خسته کننده است. عمه من و مادر من نوبت در زمان ارائه به روز رسانی.

مارس 10 ما به ارمغان آورد بزرگ ب COVID-19-مثبت نتایج آزمون. آن را نیز به ارمغان آورد من مادر یک هدیه است.

چند روز قبل مادر من دریافت یک کارت برای بزرگ ب آن را حاوی یک پیام از یک زن در ساحل ویرجینیا که در حالی که مرتب سازی از طریق پدر مرحوم او مقالات در بر داشت ب بزرگ را اعلام عروسی. در کنار خبر عروسی زن پدر Renshaw Fortier به حال نوشته شده است: "من #1 دختر, محاکمه به مدت هشت سال – یک قلب شکسته از دست داد در بازگشت از ژاپن است."

بزرگ B به حال فوق العاده در 60 سال ازدواج به پدر بزرگ من بزرگ زغال. آنها اختصاص داده شده است. هر روز وقتی به خانه آمد از دفتر کاراکتر خواهد بوسه ب بزرگ و می گویند: "چگونه است که از من زیبا عروس؟"

دانستن چقدر والدینش عاشق یکدیگر, مادر من می دانستم که بزرگ کاراکتر که گذشت 11 سال پیش را نمی خواهد ذهن اگر او به اشتراک گذاشته Renshaw توجه داشته باشید.

آن خوشحال بزرگ B.

"Renshaw," او گفت: قبل از توقف. "که 75 سال پیش."

Renshaw فوق العاده بود بزرگ B گفت: اما او در عشق با او.

او پرسید: مادر من برای نگه داشتن بر روی توجه داشته باشید برای او.

زمانی که Renshaw دختر قرار داده است که توجه داشته باشید در پست او به احتمال زیاد تا به حال هیچ ایده چقدر در آن به معنی.

"من مصمم به اشتراک گذاشتن این قطعه کوچک از عشق" مادر من گفت. "من فقط خیلی وجد آمدیم که او به اندازه کافی قوی برای گوش دادن و اجازه دهید من آن را بخوانید. من بسیار سپاسگزار برای آن است که او می تواند بشنود که."

شنبه قبل از عید پاک پدر و مادر من FaceTimed بزرگ B. پرستار به نحوی در بر داشت زمان و با استفاده از خود گوشی به این تماس.

ب بزرگ نگاه صلح آمیز است. مادر من به او وعده داده شده یک تولد بزرگ باش برای او 95 تولد این ماه اوت است.

"من گفت:" هر کس شما را دوست دارد, ما همه شما را دوست دارم و شما یک tough cookie — شما می توانید آن را انجام دهید,'" من مادر گفت.

مادر من وزید او بوسه و هر چند بزرگ B بیش از حد ضعیف به منظور بالا بردن دست خود را, او puckered لب خود را به آنها را به عقب. بزرگ B به نام من و مامان "بل" دوران کودکی نام مستعار و گفت: مادر من همه چیز را; که B می دانستم که او از صمیم قلب دوست داشت و قدردانی همه چیز در حال انجام برای او.

"آن را در همه وجود دارد که یک کمی 'I love you بل'" من مادر گفت.

آن را در زمان کمتر از یک هفته برای بزرگ B به تصویب. در عید پاک, پزشکان در زمان او همه چیز را و او راحت با مورفين چکه.

به طور معجزه آسایی بزرگ, B, احساس, گرسنه خوردند و برای اولین بار در روز. او فقط چند ساعت بعد.

گروه خانواده متون معمولا استفاده می شود برای برنامه ریزی تجمعات شیرین و به اشتراک گذاری عکس ها از کودکان شد تنها راه برای همه ما با هم باشیم. چت پر از عکس ها و خاطراتی مانند وقتی که بزرگ B رقصید در عروسی پسر عموی من در حالی که تعادل یک لیوان شراب در سر او.

خصوصی به من گفت: پسر عموی من "Sis" من با تلاش شد که قادر به صحبت به B یک زمان گذشته است. احساس کردم از جان گذشته است که من تا به حال شده است قادر به گفتن بزرگ ب من او را دوست داشتم.

"من فکر می کنم همه را به مبارزه با است که به برخی از درجه است. بر خود آسان می باشد," Sis پیامک.

حق با او بود اما سخت بود.

من خودم را چسبیده به جزئیات از آخرین مکالمه با B حدود دو هفته قبل از. ب بزرگ شده بود و روشن به نظر می رسید به دست زدن به این مستند به خوبی به اندازه کافی. او به پایان رسید مکالمه ما راه او همیشه با گفتن من تا به مشکل به دلیل پیروی از قوانین بود که هیچ سرگرم کننده است.

روز چهارشنبه فقط شش نفر از ما را برای جمع آوری و ب بزرگ مراسم تشییع جنازه. وجود خواهد داشت بدون از خواب بیدار ما وارد خواهد شد به طور جداگانه و تا آنجا که ما ممکن است بخواهید به ما نمی خواهد بود قادر به در آغوش یکدیگر. آن صدمه دیده خواهد شد اما کسانی از ما که می تواند خواهد بود که آنهایی که خوش شانس.

قادر به نگه داشتن ب بزرگ را در لحظات پایانی و قادر به با یکدیگر پس از او گذشت ما در بر داشت آرامش در چیزهای کوچک و شیرین است که آخرین روز آفتابی بود خدا را شکر دکتر و پرستار رفت و با او هنگامی که او علائم حیاتی کاهش یافت سپاسگزار عبور خود را صلح آمیز بود و خوشحالم که ب بزرگ بود قادر به لذت بردن از یک وعده غذایی.

به عنوان ما صحبت در دوشنبه, من مامان و من امیدوار ب بزرگ تاریخ و زمان آخرین وعده غذایی شامل بیکن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب