9 مناطق قرمز در داخل Mysuru شهرستان

تنها ورود و نقطه خروج; 200 متر در اطراف COVID-19 فرد مثبت را خانه مهر و موم شدهلوازم ضروری ارائه شده به درب خا

توسط ATSHNEWS در 2 اردیبهشت 1399
  • تنها ورود و نقطه خروج; 200 متر در اطراف COVID-19 فرد مثبت را خانه مهر و موم شده
  • لوازم ضروری ارائه شده به درب خانه; ضد عفونی کننده اسپری دو بار در روز

میسور/Mysuru: نه مناطق داخل Mysuru شهرستان که در آن موارد مثبت Coronavirus یافت شده است اعلام کرد به عنوان خوشه و مهار مناطق و یا مناطق قرمز. این مناطق شناسایی شده اند به عنوان Hotpots در Mysuru که در حال حاضر اعلام شده است به عنوان یک کانون در کارناتاکا.

خوشه مهار استراتژی برای مهار این بیماری در یک منطقه جغرافیایی تعریف شده با تشخیص موارد در مرحله نوپای شکستن زنجیره انتقال و جلوگیری از گسترش آن به مناطق جدید.

مهار استراتژی شامل جغرافیایی قرنطینه اجتماعی فاصله اقدامات پیشرفته فعال نظارت تست تمام موارد مشکوک و انزوا از موارد قرنطینه از مخاطبین و خطر ارتباطی برای ایجاد آگاهی در میان مردم در پیشگیری بهداشت عمومی اقدامات است.

برخی از مناطق که مهار مناطق در Mysuru شهرستان در حال Janatanagar, Kuvempunagar, Srirampura دو حوزه در J. P. نگر, مینا بازار, Nazarbad, Vijayanagar اول و مرحله دوم. مهار مناطق شده اند سنگر با تنها یک نقطه ورود و خروج و یک تیم متشکل از مقامات و کارکنان از Mysuru شهرستان شرکت (MCC) شهرستان پلیس و وزارت بهداشت در حال اجرای اقدامات منطقه قرمز.

مهار منطقه: مرکز فرماندهی تاسیس شده است در یک مهار منطقه در نزدیکی Suma Sopana پارک در Kuvempunagar. این تنها ورود و نقطه خروج در منطقه قرمز.

200 متر در اطراف خانه مهر و موم شده

بیش از 200 متر از منطقه در اطراف خانه COVID-19 بیمار مثبت شناسایی شده است به عنوان مهار منطقه و اقدامات سختگیرانه شده اند در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش COVID-19. این فعالیت ها شامل ممنوعیت جنبش مردم تحویل در تمام ملزومات به آستان شهروندان است.

خاص منطقه ادامه خواهد داد به باقی می ماند به عنوان مهار در منطقه تا زمانی که هیچ COVID-19 مورد مثبت گزارش شده است برای بعد از 28 روز از همان منطقه است. همه اولیه و ثانویه مخاطبین در مهار منطقه را به شدت تحت صفحه اصلی قرنطینه.

طبق دستورالعمل صادر شده توسط دولت و MCC اگر COVID-19 مورد مثبت است که در یک مجتمع آپارتمانی و سپس کل بلوک و یا آپارتمان برج خواهد بود اعلام مهار منطقه.

حادثه فرماندهان

اگر آن است که یک بلوک واحد آپارتمان سپس کل مجتمع آپارتمانی اعلام خواهد شد به عنوان مهار منطقه. به طور مشابه اگر COVID-19 بیمار است که در یک خانه مستقل یا ویلا 100 متر شعاع منطقه از جمله خیابان که در آن بیمار خانه واقع شده است که اعلام خواهد شد به عنوان مهار منطقه دایره ای اعلام کرد.

حادثه فرمانده منصوب شده است برای نظارت خاص در منطقه مهار و فرمانده تمام دادرس قدرت برای کنترل فعالیت ها در این منطقه است. مرکز فرماندهی تعیین شده است تا در خارج از مناطق مهار با جوخه های ویژه به تهیه کردن به نیاز مردم به خصوص در ارائه مراقبت های اضطراری پزشکی. مراقبت های ویژه تضمین خواهد شد به سالمندان و کودکان و زنان ساکن در داخل مناطق قرمز.

لوازم ضروری تضمین

لوازم ضروری از جمله سبزیجات, مواد غذایی, eatables دارو و شیر و لوازم دیگر تضمین به تمام خانه ها از جمله قرنطینه خانه های خود را بر اساس نیاز و فرماندهی مراکز تابع 24/7 که در آن افسران و کارکنان مشغول به کار در شیفت.

به عنوان در هر دستورالعمل پلیس مهر و موم شده کل منطقه جغرافیایی را به صورت دائمی و با ایجاد موانع و بررسی پست ها در تک ورود و نقطه خروج است. مقامات گفته ستاره میسور است که هیچ فردی از این منطقه مهار باید اجازه بیرون آمدن از خانه و در هر منطقه مهار خواهد شد که تنها یک ورود و نقطه خروج است. هیچ وسیله نقلیه خصوصی را مجاز به ورود یا خروج از این منطقه است.

خارج از مهار منطقه

در مهار منطقه تاسیس شده در Kuvempunagar نزدیکی Suma Sopana پارک 13th عبور از آن بازدید شده توسط SOM صبح امروز, همه وسایل نقلیه از لوازم ضروری و افرادی که تامین ملزومات دیده می شد که sanitised با استفاده از اسپری های ضد عفونی کننده قبل از آنها وارد خاص جاده و پس از خروج آنها از تک نقطه خروج است.

دستیار کمیسر MCC منطقه 3 Shivanandamurthy است این حادثه فرمانده. او با کمک افسر توسعه P. S. Sathyamurthy و بازرس بهداشت Prabhakar. آنها از نزدیک تحت نظارت MCC سلامت افسر Dr. D. G Nagaraj. مامور ویژه برای COVID-19 در Mysuru Harsha گوپتا است و به طور کلی مسئول و دیگر افسران که می گویند معاون کمیسر Abhiram G. Sankar, MCC کمیسر Gurudatta Hegde شهرستان کمیسر پلیس Chandragupta و سرپرست پلیس C. B. Ryshyanth.

در داخل یک مهار منطقه بهداشت و درمان کارگران و MCC کارکنان به طور منظم بازدید از هر خانه به تعیین وضعیت سلامت مواد غذایی و پزشکی مورد نیاز و آگاهی است که در گسترش حاوی ویروس قاتل. علاوه بر ضد عفونی کننده ها اسپری در کل منطقه و خانه ها دو بار در روز برای جلوگیری از air-borne virus.

مواد معدنی و آلی کود

به هر جهت ویژه افسر Harsha گوپتا از آن است پرخطر و دشوار برای MCC Pourakarmikas به بازدید از خانه های داخل مهار مناطق کوکو ذغال سنگ نارس (ساخته شده از پوسته نارگیل است. فیبری پوسته نارگیل است که از قبل شسته دستگاه خشک sieved و بسته بندی شده) ارائه شده است و به هر خانه که در آن ساکنان می تواند تبدیل مرطوب زباله به کمپوست برای باغ خود را و گلدان. خشک زباله جمع آوری خواهد شد توسط Pourakarmikas یک بار در هفته از افسران گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن